salam. Bismillah pembuka kata.

ehem. ehem.

tatau la nak citer apa….

kasik satu lagi pics je lah.

boleh kan…

 

 

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

dedicated: untuk kamu cik gadis bunga, tapi bukan bunga harap kamu sudi terima.

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

18 responses »

  1. telorpower says:

    limau apa? limau purut atau kasturi?

  2. tasekM says:

    limau kasturi la telor…
    limau purut kulit kerepot2..

    .

  3. mizzkechique says:

    naisss..

    “belajarlah terus melihat” => ramai org tgk dri yg tersurat pdhal yg tersirat tu dia xcube cari.. =)

  4. nizam.ariff says:

    special la limau tu.
    dia dongak ke langit.
    aku syak itu buah ‘limau tunjuk langit’

  5. sAyA says:

    hahahhaaaaaaaa..
    aku pun ingat limau purut Tas!!

    ( nampak sangat malas masak… )

  6. gadisBunga says:

    boleh buat limau suam kurang manis taknak gula!

    hihi.

    tengkiu awak!!! 😀

  7. nurr says:

    template baru ye kak? cantik 🙂

  8. eda_ej says:

    minom limau suam pon sodap.. =D

  9. Buah limau sambal.. pasti cik GB suka je ni.. hehehe.. =)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s