salam. Bismillah pembuka kata.

dah sah2 haku memang jarang ‘ter off” ahad, so bila dapat peluang ‘off” tu…mmm…..mulalah berangan yg macam2.

nasihat bernas tu…korang2 ikut mendongak jugak ye.

setahu haku la, kat M’sia ni ada satu je IKEA…errr iye kot…dan sah2 jugak la memang kat Singapore tu jelah yg terdekat IKEA tu buat haku..heheh..ayat apakah?

nampak sangat yg kami ni pengunjung terawal..tak malu betullah.

eh…jaga.jaga. ada yang merhati!!!!

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

p/s: dasar pemegang lense mereng…hadoiii…senget pun sengetlah..ko ada?

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

8 responses »

  1. Nizam.Ariff says:

    Aku masih terasa tak sanggup nak singgah kat Ikea…

  2. phat says:

    x penah pegi lalu je huhu

  3. nurr says:

    hehe pic ni la ingat akk kat Damansara tu :). ia btl ikea ada satu je kat Msia. nice pic kak.

  4. tasekM says:

    beli apa beb..?

    🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s