salam. Bismillah pembuka kata.

…pandangan yang sayu itu dilontarkannya ke luar tingkap. Entah kenapa perasaan yg dia sendiri cuba elak, tapi muncul mengundang hiba. sungguh. hiba teramat. hiba pesal ko Jah?…haisshhhh….emosi la sangat.  rasa2 pics ni ada kena mengena ngan emosi haku tak? grrrr..

spesies herba ni ku tak pasti nama saintifiknya…cuma bahasa biasa ia dikenali dengan pokok emas cotek. sesuai utk perubatan ye puan-puan…

tu bunga ke buah? entah…buah kot!

 

 

…apa kena mengena ngan tingkap eh?..dah terang2 mmg pokok ni kat luar tingkap pon. kot la kan…

 

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

6 responses »

  1. tasekM says:

    mcm mencarut eh buah dia..?

    kahkah.

  2. phat says:

    byk khasiat kan

  3. telorpower says:

    aku sokong dgn TasekM….hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s