salam.Bismillah pembuka kata.

bertaman2 bagai hati saya…..weee, curi2 snap pokok bunga yg tak harum apatahlagi wangi..berduri apatahlagi condong berdiri..ermm…carik cahaya matahari le tu.

sekali lagi, laman mak saya jadik mangsa lokasi. tanpa izinnya, sesuka hatiku je kan…

spesies: Euphorbia millii

common name: crown of thorns patutla pun

tanpa saya nak detailkan segalanya….hanya photo yg tak seberapa ni dpt menceritakan segalanya. kot la kan. dari yg sekecil kuncup sampailah sekembang bunganya yg cantik tu.

Alhamdulillah…syukur, kerana kita semua masih lagi mampu menghayati segala ciptaan Yg maha Esa.

Amin.

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

p/s: buat blog foto tas…haku share post yg sama spesis dengan kamu.thx beb..

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

8 responses »

  1. Nizam.Ariff says:

    batangnya bergetah kan?
    aku takut alergik je kalau kena getah tu…

  2. tasekM says:

    aku suka sangat bunga ni beb…

    🙂

  3. eda_ej says:

    ingat ape la yang kembang kuncup.. rupenye2 munge..

    mak kite pon ade pokok bunge ni.. =D

Leave a Reply

