salam. Bismillah pembuka kata.

tak salah kan kalau kita sama2 jadi ulat buku?

bukan buku yang berulat okey!

karya dari novelis Aleya Aneesa adalah antara novel2 dalam koleksi kegemaran saya…ayat yg sama disebut dlm entry sblm ni..tahniah buat beliau diatas drama adaptasi dari novelnya “kasih antara kita“..bertajuk Cinta Buat Emelda (akasia TV3)..

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

p/s: saya pinjamkan kata2 beliau dalam novel TCA yg telah disainkannya….

BERJANJILAH PADA HAL-HAL YANG DIYAKINI MAMPU DITUNAIKAN

insyaAllah…………

guys!yok baca!..dengan harga rm23.00, tak rugi kalau membeli.

 

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

12 responses »

  1. www.akuyangakut.blogspot.com says:

    tebalnyaaa…
    aku tak sanggup tulis banyak2 macam tu…

  2. Hani Aiman says:

    aku pon..tapi aku suka baca novel yg tebal2…

  3. afzan says:

    aku nak baca 4 helai journal paper pun kadang-kadang makan masa 4 hari. haha

  4. nurr says:

    rajinnya akak baca buku. bagus2. dulu nurr pun rajin juga baca novel, skrg ni tak dah. kena baca artikel pulak he

  5. Faaein Talip Roy says:

    dah lama tak baca dari karya penulis novel ni…

  6. cintahati says:

    Sekali bercinta, biarlah pd yang sudi. Aku memilih Aleya Aneesa sebagai sumber cintaku. Semoga Aleya akan terus mewarnai dunia percintaan kita.

  7. aiez says:

    agak lama aie tak baca novel dah…terasa agak ketinggalan…==’

Leave a Reply

