salam. Bismillah pembuka kata.

skil saya semacam tak kena bila snap pics ni.saya mengaku

haadoiiiii!!!  apa kes?………. semacam hati saya tiada taman pulak kali ni.

saintific name: Codiaeum variegatum cultivars

famili: Euphorbiaceae

common name: Croton/puding

Origin: S.India, Ceylon & Malaya

antara puding dlm koleksi laman mak saya. yg nyata bukan saya punya dan saya cuma tumpang mencuri pandang saja. tak salah kan?….

untuk semua…selamat berhujung minggu.

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

15 responses »

  1. nizam.ariff says:

    wow.. nampak 70’s je foto2 tu…

    dan setiap kali aku pandang pokok puding, aku akan teringat zaman aku kecik2 dulu… zaman 70/80an… dan foto tu ko buat ala-ala 70/80an.. memang kena sangat la…

  2. tasekM says:

    pokok puding ni bolah makan, kan beb..?

    .

  3. nurr says:

    pokok puding ke ni? dulu masa kecik2 selalu buat main daun ni 🙂

  4. ejai_ej says:

    i’m back… hahahah.. saya tau puding jagung je kak.. pokok poding sumpah tatau. hehhehe

  5. gadisbunga says:

    kak tas pun dah kena penyakit nak sayurkan daun eh? heheh~

  6. afzan says:

    takde ke puding yang bentuk macam serampang tiga mata tu? aku selalu buat main lawan2 kecik dulu

  7. izah says:

    puding2 ni mmg kegemaran emak emak kita dolu2 kan.. banyak jek keliling rumah. dulu2 kena rotan pun mak rembas ngan pokok puding ni jugak. paling seram bila time mak patahkan pokok puding tu. haishh nyilu dah terbayang kena piap kat badan. ikiki..

  8. Faaein Talip Roy says:

    lama saya tak singgah blog akak..

    pokok puding ni. buat saya teringat masa zaman kecik2 dulu.. =)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s