salam. Bismillah pembuka kata.

dah macam biskut saya kali ni. bagi readers yg menjengah kali ni, maaflah ye, tuan rumah kesana kemari tak sempat nak mengupdate.alasan munasabahkah?

bunga dalam blog kalini, adalah di kalangan koleksi peribadi saya.err, macam ayat artis je. berbunga tapi tak seharum mana. tengok pun dah tau bunga2 tu memang tak wangi pon. disebabkan gantungan pokok2 tersebut tinggi dan saya taklah setinggi mana, maka terkial2lah saya nak menyenap. ayat apakah?. tak kira saya berusaha juga.

dan………………..melihat keindahan warna2nya, saya mengagumi keindahan ciptaanNya. Maha Suci Allah Pencipta Segalanya. dan, hinggakan saya terlupa juga nama saintifik bunga2 tersebut.

anda bagaimana?

 

 

 

 

 

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

p/s: bukan dari CH tapi dari ‘home sweet home ‘ saya.

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

4 responses »

  1. nurr says:

    wah bunga koleksi peribadi ke ni? rajin kak LadyD kita tanam bunga. sejuk mata memandang..

  2. nizam.ariff says:

    Bunga apa tu namanya?

  3. afzan says:

    yang last tu nama bunga apa?

  4. eda_ej says:

    samo la den.. macam biskot juge.. tunggu mood mari baru on.. hhhhehee..

Leave a Reply

