salam. Bismillah pembuka kata.

tuntutan janji Hani n Aiman sudah dikotakan. tanpa saya bercerita panjang, pics2 ni sudahpun menceritakan segalanya. selamat menscroll down ye. macam nak cepat je, apa kess?

 

 

 

seteko teh rm16. 4 ketul karipap rm6. errkkk…berbaloikah?

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

p/s: next entry lain cerita pulak still lokasi yg sama.

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

7 responses »

  1. Aku says:

    g cameron highland ek?

    teh kalau seteko sampai RM16 memang sangat tak berbaloi…
    tapi kalau teh tu memang segar, sedap … apa salahnya…

    kopi di starbcuk pun berbelas ringgit segelas…. danaku rasa tak berbaloi juga…

  2. eda_ej says:

    hamboi kemain lagi cuti raye manjat cameron..

    part yg karipap tu mmg tak bebaloi.. tp ye la, dah tinggal masok molot.. tak yah susah2 nak uli tepong buat inti sume ye dak..

  3. tasekM says:

    aku gila lama tak naik cameron nih…

  4. kalo karipap besar..

    berbaloi lah kot…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s