salam. Bismillah pembuka kata.

mood saya lebih kepada food photoghraphy pulak dah. tak expert langsung. makanya dlm beberapa entry sebelum ni pun banyak pics makanan je. tupun nasiblah kalau kekanda nikon, saya heret sama. lagi pics senget kat sini. heheh, jgn korang senget mcm saya udah le…

eehhhh…pics merah lagi.

menciiii tauuu…senget lagi.

ooopsss…sah2 ada tangan tak menyabo nak ngap cebisan tembikai tu.

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

p/s: bagaimana saya boleh berada dalam situasi sebegini? adoyaiiii….

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

6 responses »

  1. Nizam.Ariff says:

    teori aku ialah, kamu ambil foto secara potrait (dan bukan kerana cropping). Jika benar begitu, kamu telah rotate 90 degree kamera kamu… dan… oleh kerana paksi ‘X’ menjadi lebih pendek (kerana secara potrait), amat payah untuk mencari garisan dasar sebagai panduan untuk pastikan segala-galanya 90 degree dgn subjek. Aku pun selalu kena…

    apa aku buat ialah, cuba gunakan garisan tegak sebagai reference (garisannya lebih panjang) dan latih kepala untuk tegak juga (kerana viewing frame tu telah beranjak dari garisan dasar kepala).. errr faham ke ni?

  2. my360finder says:

    senget cemana pun dalam gambar…takkan tumpah punyer
    hehe

  3. afzan says:

    merah & senget dah menjadi identiti blog ni nampak

  4. Hani Aiman says:

    merah tu sbb nk ghaye cina kot..hekhek..senget tu..argghh..bab tu susah nk control..uwwaaaa…

Leave a Reply

