salam. Bismillah pembuka kata.

kali ni pics serba merah. takde banyak benda pun, satu je..tapi kaler merahnya memang menyerlah. satu cenderahati dari Japan yang cukup simple ni pemberian dari seorang sahabat kerja saya yang berbangsa Chinese Indonesian. dahlah focal point wall rumah saya kaler merah, gift pun kaler merah. ada ong kot…kot la kan…aminnn….buat beliau, macamlah dia baca blog saya terima kasih banyak2. walaupun saya tak dapat p ke Japan tu tapi dapat menatang kaler merah ni pun jadiklah.

senget lagi..napelah agaknya?. adehhhh….

ada sesape leh translate tuk saya tak? heheh…

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

p/s: saya tak pantes jadi sahabat yang baik buat semua org, tapi memadailah kalau saya menghargai setiap pemberian dari sahabat2 saya.

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

7 responses »

  1. afzan says:

    mentang-mentang cny semakin hampir, semua pakat-pakat kaler merah eh 🙂

  2. mashi says:

    aishiteru….hahaha..belasah sajeeeee

  3. izah says:

    elok la tu.. kan cny dah tak lama. ada ong maa.. hehe.. cantikkk la

  4. Hani Aiman says:

    izah..haah kan, tu la yg byk menatang kaler cenggini ye dak?

Leave a Reply

