salam. Bismillah pembuka kata.

Syukur…salam jumaat semua…

walaupun cuaca mendung di luar tak semacam hati saya, hidup saya masih ceria nak pulak dikelilingi insan2 yang menyayangi saya..terima kasih semua  ..(hujan lebat diluar, adakah sama hujan di hati saya?)

saya emo sekejap..boleh ka?

 

buat yg entah ke berapa kali, (dalam beberapa bulan ni)

saya akan membawa kekasih hati banyak kali  cik nikon utk bercuti bersama keluarga. at somewhere…at some dates..yess..kali ini BERSAMA KELUARGA so, keberangkalian utk berupdate amatlah tipis ye kengkawan…(untunglah pengusaha chalet tu dah saya booked 6 chalet tuk family gathering ni).

tunggu di next entry ya.

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

“the art of writing is the art of discovering what u believe-Gustave Flaubert”

p/s: sesedap rasa hati saya..takkan sama dgn org lain ponnn…adoiiii!

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

6 responses »

  1. halisaron says:

    cAntik mata memandang…

  2. Hani Aiman says:

    huhu..tak bape cantik la Sila ekceli…anyway, thx ya ke sini.

  3. myWanno says:

    pink!!! suka yang pink!!

  4. wah… akak.. bercuti ke mana?

Leave a Reply

