salam. Bismillah pembuka kata.

akhirnya….terupdate sudah kat sini. mana taknya, dlm entry yg lepas tu LadyD kejap2 je jengah..pastu post pun sikit je kan. nak g jenjalan le konon…

zoom KL yg kedua ni, tiada dlm perancangan ekceli. plan ngan anak2 sedare mrB secara mengejut…opss..ada cerita sebaliknya. apapun, biarlah pics2 kali ni menceritakan segalanya. ngantuk beb, tak larat nk story panjang2. anda suka, bolehlah scroll down..

lokasi: Ict, Shah Alam dan Putrajaya.

date: 15 n 16 dec.

 

 

 

depa ni sepupu ok!

 

 

si kakak dan si adik

 

 

LadyD paling tak expert nk snap kat bwh cahaya terik cenggini. err..ada sesape nak tolong?

 

 

 

 

 

walaupun kami berdua jadik cameraman tak bertauliah masatu, kami tetap gembira dpt mengabadikan beberapa kenangan dlm lensa nikon kami. yeah!

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

p/s: lukisan impianku…gambarannya di mana?

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

2 responses »

  1. Jenjalan sesama keluarga..

    bestkan..

  2. Hani Aiman says:

    best2..tapi kali ni ngan anak2 sedare je..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s