salam. Bismillah pembuka kata.

Hati saya kurang berbunga2 seperti sebelum ini. entah kenapa…ada saja perkara2 yg kadangkala saya terlepas pandang kewujudannya. hati saya selalu mengatakan ‘tidak’ padahal selalunya mulut saya lancar mengatakan ya..dan kadangkala ‘tidak’ dan ‘ya’ berada sebaliknya. untuk menyedapkan hati, barangkali itu yg seharusnya selalunya saya buat.  buat teman2 yang selalu ‘terasa‘ dengan saya….maaf setinggi 2nya saya pinta.  mungkin saya kerap terlepas dari melihat semua kebenaran.

pics bokeh2 ini saya snap di kala saya sendiri susah mentafsir hati dan perasaan saya. maka hasilnya amatlah teruk..seperti tiada hati juga nak tengok..huhuhu…kamu2, kalau suka boleh scroll down, tak suka? tiada paksaan..

istimewa pics yang ini untuk TasekM

‘…dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk kepada kamu. dan (ingatlah), Allah jualah yang mengetahuinya (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya’….surah al Baqarah ayat 216.

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

p/s: kepada sahabat2 blog LadyD, terima kasih menjengah ke sini..LadyD hargai kedatangan kalian..

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

8 responses »

  1. nurr says:

    light and bokeh :). ada seorg kawan sgt suka dengan light n bokeh.

    btl3 Dia tahu yg terbaik utk kita :p

  2. tasekM says:

    tq beb.
    sori lambat datang.
    aku pi merayau hr ni.
    hehe.

    .

  3. cantik (hampir melompat)

    cantik (juga hampir melompat)

    cantikkkk….(tepuk tepuk tangan)

  4. perghhh.. superb! cantik bokeh akak ni…

    jeles-jeles.. ^^,

  5. LadyD says:

    mekacih..tak teruk ke ni?semacam je ekceli..mintak di ajarin!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s