salam. Bismillah pembuka kata.

ni entah yang ke berapa ntah si hero mrB n LadyD potong..ops..potong rambut. puas dipujuk2 akhirnya cair jugak. rasuah2 tak main haa..haram…si empunya rambut terpaksa mengalah bila sudah rasa gatal2 di tepi telinganya..tulah, kan mama dah cakap. sementelah si abah mengoperasi rambut si hero kecik ni, LadyD ambik peluang snap beberapa scene sepanjang ‘pemotongan’ itu.

ala sayang anak mama….potong rambut ye nak..nanti Aiman lebih ensem…

anda lihatsajalah bila 2 pusar Aiman bersatu…mcm trojan la pulak.

start!!!1!2!3!..

sudah hampir ke penghujung ‘pemotongan’

tadaaa…

anak mama sudah ensem..Aiman sangat malu nak tunjukkan muka setelah rambut2nya di botakkan. sila peduli. anda lihat saja hasilnya. sangat jimat. tak perlu ke kedai rambut sebab abg tukang potong rambut dah serik dgn Aiman yg melalak bila nampak mesin pencukur tu. tak pasal2 mrB p beli dan cukur sendiri.

sekian.

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

9 responses »

  1. lisa says:

    hyee ladyD suke ye toys sy tu??..uhuhuhuhu ada jual di kedai cendrahai kt tempat sy keje ni..dtg la uhuhuhu

  2. memang elok pun ayah sendiri yang guntingkan rambut anak..

    macam abg sy.. bukan main garang lagi nak gunting rambut anak2 dia..
    sampai menangis bebudak kecik tu… hehehe..

  3. Kak Lily says:

    Nice work both. tukang guntiing dan tukang amik gambo 🙂

  4. lisa says:

    ahahahah lady D duduk mane??
    lady D ske yg mane?? biru or pink?

  5. LadyD says:

    akak johorian lah..nak pink tu buleh..weee, cute..

  6. lisa says:

    waaa jauhnye johor…kalo btol3 nak bg adress rumah n no tel nti sy pos :D….cepat sementara stok masih ada

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s