salam. Bismillah pembuka kata.

entry di awal pagi 11 November.

ianya sangat bermakna buat ayah tiri LadyD sebab hari ini hari lahir beliau…walaupun takde fb  atau blog ilmu internet, tapi nak wish jugak kat sini..selamat hari lahir pak udaSANGAT gembira sebab 11 tahun dulu LadyD melangsungkan perkahwinan sehari sebelum harijadi beliau…

 

p/s: pics yg rasanya memang pun takde kena mengena ngan entry…sila abaikan.

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

uarrgghhhh…..kembali mula bekerja esok setelah offday beberapa hari. semacam malas…kugagahkan jua wahai tangan dan kakiku ini.

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

4 responses »

  1. 11.11.11… tarikh yang bermakna.. besday makcik saya juga.. ^^,

    doa tu ada je kena mengena… hehehe..

  2. LadyD says:

    ye ke..kemsalam kat makcik kamu ye.hepi besdei utknya juga..kita doakan sama2 yg terbaik utknya.

  3. cikhani says:

    bz lah tok kadi arini. eh? takde kena mengena..hehe

    semoga beliau diberikan kesihatan dan kesejahteraan sebaiknya.. ^^

  4. LadyD says:

    aminnn…thx ke sini ye..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s