salam. Bismillah pembuka kata.

2 hari lepas. sudah selamat si Momot melahirkan. masih  buta terpejam rapat lagi matanya. belum dapat melihat dunia lagi makhluk kecil ciptaan Ilahi ini. syukur….bertambah le rakyat rumah ko ye LadyD. nah amik ko..takpe, dia pun makhluk macam kita juga, menumpang di bumi. harus disayangi juga (sedapkan hati sendiri..seharusnya). untuk si Sarah, tahniah der..dah jadik bapak. si Momot, sila berpantang.

 

 

baka kuat dari Sarah ni. bulu sepesen.

loh..mana datang kaler hitam ni?

 

tapak kaki masih merah..menunjukkan masih dalam hari.

err..masih dalam pemerhatian. nak tengok gak, agak2 muka ada iras Sarah tak.

“kasihani sesiapa saja yang ada di bumi ini,

nescaya kalian akan dikasihi oleh yang ada di langit”

(dari Riwayat atTarmidzi,At Thabrani dan Al Hakim)

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

10 responses »

  1. tasekM says:

    tgh kira berapa ekor anak kucing ni semua..

    🙂

    .

  2. my360finder says:

    comey sungguh sarah tu…hensem sungguh
    anak2 kucing sensitif dgn flash
    cute..kcik2 jer

  3. asme says:

    suker tgk post yang ni…best!!!..asik post gambo baby jer..ni gambo kucing plak…huhuh terbaik!!!!

  4. mengasihani setiap yang bernyawa…

    comel!.. tapi selalu kalau baru lahir.. kekadang geli jugak kalau terpegang…

  5. afzan says:

    mesti ayah dia bulu kaler hitam ni!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s