salam. Bismillah pembuka kata.

gulpp…1st day datang keje after beberapa hari off, 2 keping kad jemputan dihulur. tu belum kira yang ada di tangan mak kat kampung lagi..semuanya serentak hari yang sama. maklum jelah, cuti sekolah. rasanya semacam tarikh tu lama lagi, tapi cepat pulak kad ni sampai kat tangan LadyD. macam berebut2 pulak..hehehehe.apapun, insyaAllah…kalau takde aral melintang, pasti LadyD menyempurnakan hajat tuan2 rumah berkenaan.

 

 

bakal pengantin lelaki ni dulunya junior masa sekolah menengah dan juga adik angkat LadyD.

ni pulak dari rakan sekerja…ekceli anak dia yg kawen.

 

kamu2 macamana pulak?mesti dah berderet undangan menanti..

BELAJARLAH TERUS MELIHAT

p/s; teringat masa dulu2 nak kawen berkahwin. sibuk deko kad berbagai rupa..eeeehhhh, kita simpan lagi tau!!

Advertisements

About Hani Aiman

I'm only me when i'm with u.

4 responses »

  1. ejai_ej says:

    huhuhu… kad tulis bahasa omputeh.. sure grand tu.. huhuhu.. 🙂

  2. betul lah.. tu mak n ayah.. asyik je dapat kad undangan.. nanti saya pun nak bagi kad undangan kat blog.. tunggu.. tapi bukan majlis sayalah hehehe.. ^^,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s